Hoppat häst

Kommer ni ihåg att jag gjorde ett inlägg för ett tag sen, där jag skrev tio sanningar ni inte visste om mig. Om ni inte har läst det inlägget kan ni kolla in det HÄR !

I det inlägget skrev jag att jag aldrig hade hoppat med en häst utan bara med ponnys. Men det har blivit ändring på det nu! I torsdags på ridlektionen fick jag Haniaa, som är en rätt liten häst men hon är en häst, haha. Iallafall hade vi hoppning så då hoppa jag äntligen på en häst. Kan säga att det var betydligt mycket svårare att komma rätt mot hindret än vad det är med en ponny. Och det var jobbigare att hänga med på ett bra sätt över hindret med en häst. Men det var roligt att prova men föredrar att rida ponny faktiskt!

- Matilda


Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

haha, söta bilder! :)

2012-04-10 @ 12:32:24
URL: http://hovskrape.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: ohjaa det var mig du såg :)

2012-04-11 @ 20:49:16
URL: http://essebestinett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0