Lime cheesecake.

Idag har jag haft fullt upp! Efter skolann drog jag och Matildis iväg till stallet och red en underbar barbackatur sedan åkte jag hem och åt. Efter det bar det av till konsum för att köpa ingredienser till kakan som jag måste göra till teorin, för jag föll ju av för ett x antal veckor sedan.
Jag ska göra en lime cheesecake med passionsfruktsgarnering. Gjorde den för första gången här om dagen och den blev en riktig hit!





Få se om jag kan toppa förra gångens resultat ^^.

Ha det bra allihop!  //Emma

Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

åh vad gott det ser ut! Kan du lägga ut receptet? :)

2012-05-03 @ 19:15:18
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0