"Things I hate"




Tre saker som jag verkligen hatar! 

Sega datorer
Jag verkligen avskyr när datorn är seg eller lägger av när man har skrivit ett långt bra inlägg.. Då är det bara att börja om att skriva allt.

Folk som har fördomar mot Fjordingar
Usch.. gillar inte alls människor som har fördomar mot fjordingar. Ofta får man höra att dom är tjocka, envisa, klumpiga, och tråkiga. Vilket jag inte tycker stämmer alls överhuvudtaget. Visst finns det fjordingar här i världen som kanske är sådana men det finns garanterar lika många andra raser som är PRECIS likadana. Vilken häst som helst kan väl bli tjock. Envisa hästar finns det gott om i världen och jag kan garantera att det inte bara är fjordingar.
Fjordingar kan faktiskt vara riktigt grymma ! Ge dom bara en chans.

Hästar som fäller EXREMT mycket
Ne, det är allt annat en kul att borstar en häst som fäller som bara den. Håret flyger runt och fastnar på kläder och hamnar i ögonen, näsan och munen. Man får helt enkelt blunda och hålla andan när man borstar fällande hästar, haha.


// Matilda




Kommentarer
Postat av: Ryttarskvaller- En snäll skvallerblogg

Fin blogg! Du får gärna skicka in skvaller, outfits, roliga tips, failbilder m.m till vår mejl och du får en länk! :D



//Ryttarskvaaller

2012-03-07 @ 19:00:36
URL: http://ryttarskvaaller.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej! Nu har jag en bloggtävling där du kan vinna en superfin huva eller en ryktborste :D



http://slowmotionphoto.blogg.se/2012/march/bloggtavling-1.html#comment

2012-03-07 @ 19:17:33
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0