Sen Godmorgon !

Godmorgon kära läsare !

Orkade tyvärr inte blogga så mycket igår, som ni såg i förra inlägget. Var jätte trött när jag kom hem, och gick och la mig i sängen direkt, haha. Men jag kan berätta vad jag gjorde igår. Som alla andra häst människor med häst gör, så började jag mocka, haha. Sen fixade jag resten och sen red jag ut med Quinnie. Blev en rätt lugn tur, mest skritt och lite trav. Men det är mysigt det med!
Idag är det underbart väder ute himmlen är turkos ! Jätte härligt väder så jag hoppas det håller i sig tills ikväll då jag ska rida. Man blir väldigt beroende av vädret när man har hästarna som oss utan ridhus och paddock, det blir ute ritter för oss och om vi vill hoppa eller rida dressyr får vi rida i hagarna. Men det funkar det med !!
- Matilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0