Underbar Ponny



Härlig bild från i somras

Godmorgon,

Ska börja denna morgonen med att säga att Quinnie är bäst. Har verkligen fått mer kontakt med henne dom senaste veckorna. Skillnad sen jag började rida henne för ett år sen. Då var det hon som bossa över mig, gick dit hon ville gjorde det hon ville! Hon koppla bort med totalt. Man har inte precis så mycket att säga till en stark fjording! Men nu är hon underbar och lyssnar faktiskt mer på mig en vad hon någonsin gjort förut. Hon respekterar mig mycket mer. Vilket jag uppskattar enormt mycket.

Så nu har jag sagt det, haha. Nu fortsätter vi med resten.

Idag så har både jag och Emma lektion på TFRK i kväll vid sju, troligtvist hoppning. Men innan vi ska till stallet ska vi ner till stan och kolla runt lite, tror Emma skulle köpa present till en kompis. Sen blir det att åka till TFRK. Så det var dagens planer hittills


- Matilda

Kommentarer
Postat av: ida

Vad roligt att ni hittade till min blogg. Jag ska följa er via bloglovin :) Vill ni göra ett länkbyte? Jag länkar till er blogg och ni till min :)

2012-03-15 @ 11:21:38
URL: http://iidanordiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0