Morning

Godmorgon på er !

Riktigt dålig med bloggningen i går..., men ska ta igen det idag!!
Är riktigt trött idag har fortfarande inte orkat ta mig upp ur sängen än, trots att jag har varit vaken i en timma, haha. Det är jätte fint väder ute så jag känner verkligen att jag vill ut och göra något. Så det är det första jag ska göra idag är att ta mig upp ur sängen.


Igår var det med dunder bra väder så jag red en liten längre tur med Quinnie som tar ungefära två timmar. Den var jätte mysig och solen sken hela vägen! Quinnie var också väldigt glad och pigg hela vägen! Så det var en lyckad ridtur.


- Matilda




Kommentarer
Postat av: Amanda

SV: tack så mycket! :) din med!

Diggar eran header mycket!

2012-03-24 @ 21:44:02
URL: http://hestoponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0