Trilla i Sommar

Hejsan

Som ni säkert redan vet är Trilla verkligen min favorit ponny. Mer en bara en favorit hon är bäst i hela världen!!! Det är ju inte min ponny på något sätt men den står som ridskoleponny på TFRK. Men jag säger ofta till alla att "Trilla är min" och "Trilla är bäst"!!

Varje år på TFRK brukar dom hyra ut hästarna 4 veckor varje sommar, så för flera veckor sedan önskade jag att hyra Trilla såklart alla fyra veckor. Och eftersom jag inte ville ha någon annan häst så har jag varit hur jäkla nervös som helst !!! Men igår så stod det på lappen i stallet att jag skulle ha Trilla alla fyra veckorna!! Om ni bara visste hur glad jag blev det är verkligen det jag längtar till hela året!! Så nu kommer sommaren bli mer en lyckad det vet jag!!!


JAG SKA HYRA TRILLA ! JAG SKA HYRA TRILLA! JAG SKA HYRA TRILLA! JAG SKA HYRA TRILLA!


Så detta blir tredje året i rad som jag hyr Trilla. Första gången hyrde jag bara en vecka. Sen förra året bara två och nu fyra.

- Matilda



Lite bilder från i somras :


Kommentarer
Postat av: Melissa

Söt blogg , följa min ? :)

Just nu frågestund + video när jag galopperar på :

www.createdbymelissa.blogg.se

2012-06-01 @ 19:21:34
URL: http://createdbymelissa.blogg.se/
Postat av: Fanny Jaensson

vart står hon när du hyr henne då? :)

2012-06-02 @ 11:03:10
URL: http://hovskrape.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du skulle få en egen häst, skulle du köpa trilla då?

2012-06-02 @ 16:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0