Trilla

Fick en liten fråga av en okänd person som frågade;


Om du skulle få en egen häst, skulle du köpa trilla då?


- Jag skulle ärligt inte kunna välja en annan häst eller ponny när Trilla finns. Det skulle kännas som jag både svek henne och min dröm. Så svaret blir att om jag skulle köpa en ponny så kommer det troligtvist bli Trilla. Jag vet att jag är lite för lång för henne och att jag snart börjar gå över gränsen i ålder till att tävla ponny. Men Trilla är mer en bara en favorit ponny för mig, hon betyder verkligen otroligt mycket för mig och jag älskar verkligen henne!!! Och mitt mål med henne isåfall kommer bli att ha kul inte att tävla på hög nivå och massa annat. Utan att bara ha kul så länge det går !!!


-Matilda








Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad skulle du göra om hon blev såld till ngn annan?

2012-06-02 @ 18:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0