Trilla

Hejsan, alla trogna läsare som fortfarande kollar in här!, trots dåligt med inlägg från mig och Emma...
 
Jag har haft Trilla i fyra dagar nu. Så tänkte jag kunde berätta lite om vad vi har gjort dessa fyra dagar. Så att ni blir lite uppdaterade!
 
Måndag: Red vi en privatlektion för Weronika där vi övade mycket med att få en bra känsla i galoppen, vilket jag tyckte vi fick till stundvis. Men vi är långt ifrån perfekta, men det gäller bara att öva och öva!!!
 
Tisdag: Jag, Emma och Ellie red ut i skogen och bara myste. Vilket var väldigt roligt!
 
Onsdag: Igår red jag lektion med några stycken. Då också för Weronika. Denna lektionen tränade vi väldigt mycket på att ha kontroll i varenda steg och känslan. Jag var helt slut och det var Trilla med. Men det gick super så kände verkligen att allt slit var värt varenda öre.
 
Torsdag: Idag har Trilla fått vila och bara njuta i hagen. Tyckte hon hade ansträngt sig tillräckligt igår. Så hon var värd en vilodag. Jag skulle också iväg och göra lite annat så att vila idag passade perfekt.
 
Har många dagar kvar att rida henne, sen så ska hon vila i fyra veckor. Sen kommer jag hyra henne igen vecka 32 och 32.
 
Måste bara säga det!!!
 
TRILLA ÄR BÄST !!!
 
-Matilda
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0