Lite om vad jag gjort idag.

Hejsan

Kom hem från stallet för en liten stund sedan. Blev lite drama när en liten tjej ramla av, men som tur gick allt bra! Så var mest med på lektionerna och hjälpte till men fick också smörja in lite hästar som hade eksem och satte på dom deras täcken. Sen hann jag också gosa lite med Trilla och smörja hennes utrustning
.
Så har hunnit med att göra lite saker idag. Men tyvärr hinner jag inte rida eftersom jag ska passa min lillebror idag. Så hinner inte åka ut till Quinnie... Men det får bli imorgon istället !!!

- Matilda




Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

kan du filma hur klubben ser ut där du rider någon gång, eller Quinnies stall? :)

2012-06-02 @ 23:43:59
URL: http://hovskrape.blogg.se/
Postat av: Fanny & Filippa -hästblogg

Vad har du för planer idag då??

2012-06-05 @ 20:55:56
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0