Passa hästarna

 
Hejsan,
 
Det har varit lite tomt på bloggen det senaste... Men ärligt talat har jag inte haft något att skriva om och tiden har inte funnits.
Men nu ska jag verkligen försöka komma igång. Ska tvinga med Emma också för hon kommer hem imorgon från hennes sommarstuga.
 
Idag så har jag varit ute i stallet en sväng. Satt och gosade lite med Quinnie och Snobben i hagen och fixade lite andra saker. Som jag skrev i ett annat inlägg ska jag och Emma passa hästarna i några dagar så vi kommer hitta på massa kul. Hoppas på att ta mycket fina bilder!!
 
Vi ska ju också hyra varsin häst på TFRK från och med imorgon och två veckor framåt. Jag ska hyra min älskade lilla Trilla och Emma ska hyra Sobbe. Så kommer ha fullt upp dessa två veckor. Men det kommer säkert bli jätte roligt.
 
- Matilda

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken söt häst! :D
Härlig färg den hade. Jag fotograferar väldigt mycket hästar och hade gärna velat fotografera din om du har den uppstallad i Skåne. Annars blir det för långt bort :(

2012-07-30 @ 13:19:22
URL: http://planetarygo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0