Lite segt..

 
Hejsan,
 
Bloggade faktiskt inte så mycket igår. Detta berodde på att jag var på High Capparal med hela familjen. Var faktiskt riktigt roligt eftersom showerna innehåller söta och duktiga hästar, haha. Såg även ett par jätte jätte gulliga åsnor som var långhåriga och hade lång hängande man. Hade jag kunnat hade jag snott med mig en hem, haha.
 
 
 
Om en liten stund ska jag åka ut till stallet och rida en liten sväng. Fast jag fryser jätte mycket, är trött  som en gris, och helst av allt skulle vilja krypa ner under ett täcke och bara sova... Men det är alltid lika kul när man väl är ute i stallet, fast det känns lite segt vissa dagar.
 
- Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0