Inte en hästfråga

 
 
      
Ph; En bild på mig och Emma från GHS. Saknar min kompis som har varit borta alldeles för länge!!
                                                                                                                                                                             Fick en icke hästfråga från en anonym kille/tjej, som undrade vilket gymnasie jag ska börja på?
 
- Jag ska börja på Drottning blankas gymnasieskola i Trollhättan. Kommer att gå stylist linjen. Så hoppas att det kommer bli roligt och det tror jag också.
 
- Matilda
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ALIZZ

Oj vilka långa ögonfransar du har! Vilken mascara använder du? :)

Svar: million lashes från L'Oéal :D
MATILDA HOLST

2012-08-04 @ 09:53:19
URL: http://alizz.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0