Frågestund del 2

Frågor från Vilma - http://neverforgetthename.blogg.se/
 
1. Är Trilla din egna häst?
 
- Nej det är hon tyvärr inte. Utan det är en lektionsponny som står på Trollhättans fältrittklubb.
 
2. Hur många år är du?
 
- Jag är exakt 16år och fyra dagar,haha!
 
3. Hur många gånger har du ramlat av?
 
- Oj det är måååna gånger haha. Ne men rammla av rätt så mycket när jag var mindre. Red busiga små shetlandsponnyer när jag var liten, ofta barbacka med så jag har nog skumpat av flertal gåger i traven, haha.
 
4. Är det du som har gjort eran header?
 
- Det är Emma som har gjort headern
 
Frågor från Elin -http://mykey.webblogg.se/
 
1. Hur länge har du ridit?
 
- Lite mer en tio år.
 
 2. Har du någon egen häst?
 
- Nej tyvärr...
 
 
This or that
 
Hoppning/Dressyr
 
Systemkamera/Digitalkamera
 
Ponny/Häst
 
d-ponny/b-ponny
 
- Matilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0