Vackert Väder



Bilden är på mig och Trilla. Min FAVORIT ponny av alla!!


Godmorgon

Vilken härlig dag det är idag! Himmlen är helt klarblå. Länktar verkligen till stallet och få komma ut och rida i det fina vårvädret.
Det är konstigt varanan dag är det regn sen nästa dag är det sol och så vidare. Men det kunde ju lika väl vara regn hela tiden, så det är bäst att inte klaga.

Emma kommer hit till mig klockan 12 så kör pappa ut oss till stallet sen kommer emmas pappa och hämtar oss kör oss till tfrk. Så blir det kak-kalas för jag Emma och Becca har rammlat av så det blir mycket fika.

Ska försöka fråga Emma om hon kan ta med sig kameran ut så kan vi ta några kort på dom söta ponnypluttarna, och kanske kak-kalaset vi kommer ha ikväll haha.

Hejdå

// Matilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0