I Love Pink

Om man kommer till Quinnies och Snobbens stall ser man snabbt vad som är mitt och Quinnies. För allt mitt är rosa!!

Kanske inte allt och allt men en stor del av våra saker är just rosa!!

Vi kan ju börja med rycktlådan den är mycket rosa, också finns det  självklart BARA rosa borstar i rycktlådan.
Sen så har vi ju den rosa grimman och grimskaftet (som till och med glittrar) och schabraket och nosluddet och mitt glittriga rosa spö!
Sen får man ju inte glömma den rosa sadelhängaren och tränshängaren. Dom rosa benreflexerna måste vi ju nämna med, och den rosa reflexvästen och den rosa reflexbröstan!

Har säkert glömt något men det mesta tror jag kom med.

Självklart tycker jag det är fint med andra färger med men just rosa är min grej och Quinne passar i färgen!






Jag och Quinnies ut i mörkret outfit! Alla rosa fina reflexer!


// Matilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0