Start

Hej

Här har ni två ponnygalna tjejer på 16 år!

På våran blogg kommer ni kunna läsa om våra liv runt och på hästryggen.
Ni kommer också lära känna våra små fluffiga ponnysar som vi spenderar all vår lediga tid med.

 

Jag kan ju börja med att presentera mig själv. Jag heter matilda och är på bilden ovan, jag är femton år men fyller till sommaren.
All min lediga tid tilbringar jag i stallet med min kompis Emma och ponnyn jag rider heter Quinnie och är en fjording på 19 jordsnurr. Men låt er inte luras av hennes ålder hon är pigg och glad som vilken annan ung ponny som hellst.

// Matilda



 


Hejsan! Mitt namn är Emma och det är jag som rider den lilla vita vandrande virvelvinden till höger. Jag har ridit Snobben sedan hösten 2011 och vi har haft en del händelserika månader med Matilda och Quinnie.

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0