Stallet Nästa.



Nu blir det att åka iväg till stallet med Emma. Anna hon som äger hästarna kommer och hämtar upp oss. Och nu ska jag äntligen få träffa min lilla älskling. Har ju inte sett henne sen i torsdags. Hoppas iallafall att hennes sura dagar är över nu! Förra veckan var inte alls rolig då sura hon och tyckte inte att något var roligt. Hon är ju inte så att hon har öronen bakåt och sparka och är farlig, man känner mer på henne hur hon är i kroppen eller vad man ska säga, man kan verkligen se på henne hur sur hon blir när hon tycker att man håller på att rida för långt bort eller när jag kräver lite av henne kan hon bli lite sur. Snäll är hon alltid bara lite grinig ibland. Men nu hoppas vi att hennes grininga dagar är över och att hennes glädje dagar kommer fram!
Men nu måste jag skynda mig om jag ska hinna till bilen.

// Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0