Riding turns "I wish" into "I can".



Bilden tog Emma på mig och Quinnie i Somras


Nu drar jag till stallet utan lilla Emma hon ligger fortfarande hemma och är sjuk. Hoppas du blir frisk snart Emma!

Och jag som alltid tjatar om bra väder och sådant, kan konstatera att i min del av Sverige är det just nu underbart väder ute !! Plus 15 grader! Helt sjukt äntligen börjar det gå att rida utan vantar. Jag hatar nämligen och rida med vantar i onödan. Känner att man får mer kontakt med hästen utan klumpiga vantar som är ivägen. Idag slipper man också jackan och långkalsonger!! Livet är underbart just nu! "haha" 

Vi hörs senare när jag kommer hem.

// Matilda



Kommentarer
Postat av: Nicole

Sv: Japps vad bra, men på något särr kan jag inte lägga till bilden i inlägget så ska försöka komma på något men annars är det okej om jag tar en annan bild på er fyra? :)

2012-02-29 @ 20:04:35
URL: http://ponnybrudarnasverld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0