PINK




Dessa rosa saker skulle jag verkligen inte tacka nej till. Hjälmen är sjukt gullig! Dock behöver jag en annan hjälm först eftersom min nuvarande hjälm har töjt sig och jag vill inte ha den rosa hjälmen först. Först vill jag ha en vanlig hjälm, sen så kanske en rosa att ha till min rosa outfit.
Tränset vill jag dock ha i svart inte brunt som på bilden. Tycker det är så himmla fint med pullarträns till fjordinger, så jag bara måste ha ett!

Men ska ju till göteborg horseshow på lördag med Emmaoch några till, så väl kolla runt där lite om jag kan hitta något snyggt.

// Matilda


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Snyggt! :D



Skulle vara kul om du ville svarade på "dagens fråga" på våran blogg! :)

2012-02-23 @ 17:38:47
URL: http://ponnyflum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0