Livet här och nu.



Emma och jag. Vi ser ut som två stoppade potatisar när vi har våra västar under redan tajta jackor "haha"

Godmorgon

Just nu är det fint väder utomhus så vi håller verkligen tummarna på att det håller i sig till ikväll också, så jag kan rida utan att bli genomblöt av regn eller liknande.
Snobben har tydligen skadat sig i benen i helgen så vi får åka ditt och kolla vad som har hänt med lilla stackars Snobben. Troligtvist har han trampat snett eller något liknande.
Jag ska också försöka klippa till Quinnies man idag för den har säkert växt lite under helgen. Den manen är verkligen som ett land med ogräs det växer och växer och växer. Och en konstig grej till är att hennes svarta streck i manen ålen asså den är MYCKET större en det vita på sidorna hon har mycket mer svart!
Hon ser jätte rolig ut när man rider på henne för det ser seriöst ut som en stor bränd korv istället för ett vackert streck. Men min lilla Quinnie är söt ändå!


// Matilda 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0