Home



Hej

Kom hem från stallet för någon timme sen. Underbar ridtur idag säger jag bara! Anna, som jag red med idag släppte sin häst när vi galoppera (den hästen springer inte dåligt fort) och Quinnie flög efter. Hon tog verkligen i, i varenda muskel för att hinna ikapp men hon lyckades inte. Och då sprang hon ändå jävligt fort! Mina ögon bara rann jag hade hur mycket fart tårar som helst rinnande på kinden när vi hade galopperat färdigt.
Det är så himla härligt att galoppera fort man får verkligen en  adrenalinkick ! Dagen idag var minst sagt riktigt lyckad. Galoppen gjorde min dag.
Men stackars lilla Snobben han gnägga så när vi red iväg utan honom. Hoppas både Emma och Snobben blir friska snart.

// Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0