Godmorgon

Godmorgon

Vaknade för en halv timma sen ! Vilket är väldigt ovanligt för mig, visst jag är trött på morgonen men jag brukar max sova till elva halv tolv. Men idag vakna jag kvart i två.

Hade iallafall en underbar dag igår. Vi hade jätte roligt hela dagen!!
Det var riktigt häftigt och se Roffe hoppa vilken stämning det var i scandinavium. Alla drog efter andan varje gång han hoppa! Men synd var att han rev sista hindret i omhoppningen annars hade han vunnit eller kommit tvåa.

På mässan köpte jag ett par Bocaj ridstövlar och en stövelväska som är ROSA och grå, sen så köpte jag ett rosa spö, eftersom det gammla är mer åt det lila hållet.
Tar kort på bilderna senare idag skulle jag tro om jag hinner. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0