Fråga




Fick en liten fråga av en tjej, som jag tänkte svara på.


-Vilka gulliga ponnysar är dem era egna?

Tack dom är riktigt gulliga. Men svaret är nej, det är inte våra egna ponnysar. Vi är medryttare på dom kan man säga. Fast hon som äger dom rider inte på dom hon har bara fått dom av olika anledningar. Det enda vi betalar är skorna och vi får rida hur mycket som helst så enligt mig är det en rätt bra deal.
När jag pratar om Quinnie så pratar jag som om det är min egen, för det kan man nästan säga att det är, eftersom jag är den enda som rider på henne och tar hand om henne varje dag jag är där. Självklart tar ju ägaren hand om dom när vi inte är där men rider gör hon inte på dom.

// Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0