Avramlingar är något som är bra, TÅRTA

Nu är det bakning som gäller! Ramla ju av på en häst som heter Trilla för några veckor sen, och alla vet vad avramlingar betyder?? Kakor !
Så nu ska jag sätta igång att blanda ihop lite Vit- och mjölkchokladmousse och till det blir det passionfrukts sås ! Riktigt smarrigt!
Så jag hoppas att det uppskattas imorgon på teorin.

Och jag kanske ska berätta att jag och Emma rider lektion i en grupp varje torsdag på en ridskola som heter TFRK. Och det är en av dom bästa dagarna i veckan älskar verkligen vår grupp vi har så himla roligt tillsammans! Så jag kommer aldrig sluta att rida i den gruppen.
Vi klär ut oss till halloween och rider runt som galningar i clown kläder och kjolar. Och när någon av oss ramlar av sin ponny så sitter alla nästan helt tysta tills vi ser att personen är oskadd sen utbrister någon person (oftas jag)
- Jaaa!! Nu blir det fika!!
Haha jag kan inte berätta allt roligt men det är nästan alltid något som händer på våra lektioner.

Här kommer några bilder från förra Halloween







// Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0