This or That !!!

Det var så himmla många "this or that" frågor så jag börjar redan nu att svara på några !
Och för er som undrar dras vinnaren imorgon. Så ni har fortfarande chansen att vara med. Klicka bara HÄR för att komma direkt till inlägget!
Lite This or That!

Sushi / Taimat - Har aldrig smakat Sushi, men det känns inte som någon höjdare precis!

Fisk / Kött- Båda är gott, men inget slår fisk en härlig sommardag!

Köttbullar / Pannkaka - Jag är nog den ända i världen som tycker pannkakor är mer äckligt än gott!!!

Äta Majs / Ha det Najs - Majs är gott men inget slår att ha det NAJS.

Data spel / KOrt Spel - Båda är lika bra!!!

Banan eller Äpple - Finns inget att skriva här

Gina tricot eller H&M- H&M är såklart bäst!

Häst eller Ponny - Ponny slår allt !

T-shirt eller linne - Använder nästan aldrig T-Shirt

Sommar eller vinter - Båda är bra en sommar är bäst !!!

Brunett eller Blondin - Jag är blondin !

Dator eller TV- Datorn i alla lägen, haha !

Facebook eller Twitter- Använder mig inte av Twitter

Vit eller Svart- Svårt val men svart får det nog bli!

Armband eller Halsband - Kan inte välja

Grönalund eller Liseberg- Har inte varit på Grönalund förut, men har hört att det suger om man jämför mot Liseberg. Och det tar typ bara 50min med tåg för att ta sig till Liseberg för mig.

Tacos eller Pizza - Tacos helt klart !

Fondation eller Puder - Använder mig bara utan ID mineral puder!

Idrott eller Slöjd - Hatar idrott i skolan...

One Direction eller Justin Bieber - Varken ett stort fan av dom båda.. Men måste jag välja väljer jag One Direction..

Mera This or That kommer. Får ta lite i taget, haha.

- Matilda

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: kul :D

2012-04-14 @ 16:17:09
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: Ida

Nu är veckans blogg avslutad, kika in och se om de blev du :-D

2012-04-14 @ 19:02:55
URL: http://idablomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0