This or That

Mer This or That !!!

bil/buss - Buss är sjukt tråkigt att åka...

manege/paddock - Ska jag rida ute så kan jag lika väll rida på en äng istället för i paddock, men i dåligt väder är en manege perfekt!!

PA 1/PA 3 - Minns inte PA 1...

hoppning/dressyr - Båda är bra men hoppning är bäst !

western/voltige - Voltige verkar roligare, men har varken gjort något av det!

svart/skäck - En fin skäck slår allt!!

ute/inne - Om det handlar om att rida ute eller inne. Så är ute helt klart bäst!

dator/mobil - I min mobil finna allt !

blogg/facebook - Bloggen är sjukt rolig.

tv/mobil - Som sagt i min mobil finns allt

kamera/mobil- ...

nellie berntsson/ linn olsson - Läser inte nellies så ofta

hund/katt - Båda är bra men Hund är lite bättre

spindlar/maskar - Maskar är kletiga och äckliga!!!

frukt/godis - Äter inte godis..

paprika/gurka

köpa saker till dig/köpa saker till hästen - Båda är lika bra

blogga/kolla blogga - Det är jätte roligt att blogga för er !!

Cola/Fanta

Blåbär/Hallon

Melodifestivalen/Let´s dance

Svart/Skimmel

Fux/Isabell

Facebook/blogg.se

Sadel/barbacka

Höst/vår

Conve
rse/kängor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0