Tävling

Hejsan hoppsan på er,

Riktigt kass uppdatering det har varit i dag på denna lilla bloggen!!! Men har haft fullt upp hela dagen. Gick upp klockan sex idag och var och hämta upp Emma kvart över sju sen så åkte vi vidare till stallet. Skulle ju tävla idag på min älskade lilla Trilla. Det gick jätte bra förutom att det blev två vägringar men annars gick det super duper mega bra!!! Hoppade bara en klass på 70cm, kände att det räckte med en klass för henne.
Var nog hemma vis halv ett och sen dess har jag pysslat med massa hemma. Det var det jag har gjort idag.
- Matilda

Vissa bilder är riktigt dåliga, men dom får duga.















Det var en tjej som undra vem Trilla var. Och då kan jag berätta att det är hästen på bilderna som ni kanske har förstått, haha. Hon är en lektionshäst på TFRK som jag bokstavligen ÄLSKAR!! Hon betyder otroligt mycket för mig och är världens bästa ponny enligt mig!!
Hon betyder ALLT för mig!!!







Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

okej, tack för svaret! :D

2012-04-01 @ 23:11:35
URL: http://hovskrape.blogg.se/
Postat av: Matilda

Fin bilder och fin blogg!

Sv; Tack så mycket!

2012-04-02 @ 21:28:06
URL: http://matildabolinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0