För er om mig

~ Hästarna ~

Första hästen du red ?
- Vet inte. Var någon på ponnyridning.

Hur gammal var du när du red första gången?
-Ca. 2-3 år.

Hur många älsklingshästar har du haft? -Två stycken som jag verkligen har älskat !!!

Vad hette den/dom hästen/hästarna? ---Jack och Trilla

Hur många...
ridbyxor har du: 7
hjälmar har du: 2
spön har du: 3
ridskor har du: 1
grimmor har du: 5

Vilken färg var dina första ridbyxor:
- vet inte, typ bruna,blå eller svarta.

Vilka färger har dina nuvarande ridbyxor:
- svarta , gråa , vita och rutiga !

Vilken färg var din första grimma:
- svart och rosa !!!

~ Vad har du gjort inom ridningen ~

Hoppat [x]
Ridit dressyr [x]
Galopperat [x]
Töltat []
Hoppat utomhus [x]
Suttit på en häst som skenat [x]
Ramlat av [x]
Bakdelsvändning [X]



~ Dina avramlingar ~

Hur många gånger har du ramlat av:
- Kan inte räkna har ramlat av många gånger, haha. Dock inte så ofta nu för tiden.

När och på vilken häst ramlade du av på första gången :
- Bamse ramla jag av första gången när han vägra på ett hinder.

Har du ramlat av och skadat dig allvarligt? Hur?:
- Ramla av en häst en gång som knäa mig i ansiktet. Var blå i halva ansiktet efter det, haha.

Brukar du skratta eller gråta när du ramlar av:
- Inget tror jag... Är mest arg på mig själv för att jag inte satt kvar.

~ Upplevelser till häst ~

Har du ridit långritt med fika: Ja
Har du gått på ridläger: Ja


Häst eller Ponny:
- Ponny

Vilken är din favorithästras:
- Har ingen favorit ras men gillar fjordingar.

Favoritsyssla i stallet:
- Rida och umgås med hästen.

Favoritkändis i hästvärlden:
- Roffe

Favoritridlärare:
- Amanda

Favorithäst i hästvärlden:
- Trilla !!!
Favorit hästarna/ponnierna i ditt liv just nu:
- Trilla !!!

Hur många gånger har du blivit avslängd:
-Har nog aldrig blivit direkt AVSLÄNGD.

Hur många gånger har du ramlat av:
- Många gånger ...

Har du ridit en hingst:
- Nej.

Har du ridit ett arabiskt fullblod/engelskt fullblod:
Tror inte det.

Har du någonsin blivit jagad av en häst:
Ne

Har du vart med om en ridolycka:
- Inte direkt.

Har du ridstövlar eller ridskor:
- Ridstövlar

Vad är din favorithäst för ras:
- Fjording

Andvänder du chaps:
- Nej

Vad har du för storlek på din ridhjälm:
- Vet inte.

Hur högt har du hoppat:
- 100 - 110 cm

Hur många priser har du sammanlagt:
- 8

Är hästar ditt liv:
- Ja stor del !!!


- Matilda


Kommentarer
Postat av: alexandra

sv:Hahha jo x)

2012-04-28 @ 19:46:36
URL: http://ponniibloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0